Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

22 december

Då återstår endast en jobbdag innan det är julafton. Jag är helt dagvild och har inte den blekaste om vilken dag det är nu för tiden. Känns verkligen inte som att det är julafton i övermorgon.

Dagen har bestått av jobb och inhandling av de sista julklapparna på lunchen. Eftersom jag har varit så snäll i år så köpte jag även några julklappar åt mig själv också!
Har varit mycket folk idag så ska bli skönt att vara lite ledig efter morgondagens jobbdag!


Kommentarer
Postat av: .

Fan vad snygg du är!

2012-12-30 @ 00:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback