Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plugg

Tro det eller ej men jag sitter faktiskt och pluggar en dag som denna på lovet! Sitter och skriver för fullt på svenska c analysen och det går ganska bra. Men antar att det snart vänder och att jag kommer köra fast. Men jag har kommit en bit på vägen iaf. Har ganska mycket annat som också ska göras men får se vad jag hinner med och orkar. Lär ju inte bli så mycket mer om jag känner mig själv ;)

Nu börjar det bli dags att äta lite mat. Har inte ens ätit frukost idag! Såå tråkigt att göra mat när man är ensam hemma för jag orkar inte anstränga mig så det blir alltid något enkelt och tråkigt. Får se vad huset har att erbjuda idag!

Ikväll blir det Annikaträning på Rio, skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback