Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mycket att göra

Är ganska mycket att göra nu för tiden och oftast är jag så trött på kvällarna att jag går och lägger mig tidigt, därav igen bloggning.
Är bara 10 dagar kvar nu innan Ronja kommer hem igen och då behöver jag inte ta hand om Rio längre :( Usch kommer bli så tomt och tråkigt! Känns nästan som han är min just nu när jag har hand om honom varje dag. För tillfället är han inte ren i bakbenen så har inte ridit på tre dagar. Hovslagaren skodde honom i förrgår och efter det skulle jag longera och då gick han inte alls som han brukar med bakbenen. Såg ut som han var stelopererad och travade han på så nästan hoppade han fram och ibland såg han till och med halt ut.... Jag är säker på att det har med skoningen att göra, då han fick nya skor som han aldrig haft och hovslagaren verkade hoven annorlunda och dessutom hade hovslagaren aldrig skott Rio förut. Karin ska titta på honom får se vad hon tycker att vi ska göra. Vill ju rida sista tiden nu innan Ronja kommer hem! :(

Red iaf lilla Abbe idag och det gick bra. Inga protester alls utan han gick på. Dock tyckte han det var jobbigt att gå i form och jobba på, som vanligt! Men han skötte sig och var fin!

Uppdatering om tävlingshelgen kommer en annan dag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback