Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Långfredag

Den här fredagen måste verkligen har varit lång för jag håller på att dör av trötthet just nu! Vill inget hellre än att gå och lägga mig och sova i min underbart sköna säng! Men kan inte göra det än för vi har främmande här och känns lite oartigt att gå och läggga sig då! Så jag får väl hålla ut ett tag till!

Har varit i stallet på påskhoppning idag från nio till två. Det var ganska segt att stå på banan och flagga... I alla fall i början med alla småbarn som travar cavaletti och allt vägringar på dom längre höjderna! Ganska kallt också att bara stå still, men jag överlevde!
Åkte hem och åt och vilade lite innan jag åkte ut till Rio och fixade åt honom. Var trött och hade egentligen ingen lust att rida men la ut travbommar och en sockerbit i paddocken så det skulle bli lite roligare att rida. Han skötte sig bra och han blir bara bättre och bättre med markarbetet! Dock tyckte han det var jättejobbigt att ta i och hoppa över sockerbitshindret. Han är lite bekväm av sig och gör inte mer än han behöver. Men nu var han tvungen att ta i ;) Han skötte sig riktigt bra!

I morgon har jag inga planer alls mer än stallet som alla andra dagar! Ska i alla fall sova till jag vaknar av mig själv!!


Jag och Oliva på påskhoppningen för två år sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback