Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jobbigt med hästar ibland!

Uppe före tuppen i morse då jag skulle ha stalltjänst! Inte så värst sugen på det men har ju inge val så det är bara att gå upp och se glad ut. Allt gick snabbt idag då vi var 4 personer som hjälptes åt. Klara innan halv elva så jag åkte till Hälla och gjorde klart allt åt Rio, bara ridandet kvar! Ganska glad att jag mockade åt Fölis och Cedynia innan jag åkte och mockade åt Rio. För nu kändes det jättelättmockat hos Rio. Det som brukar kännas så grisigt så man inte vet vad man ska börja någonstans. Men idag mockade jag på 5 min och det måste vara rekord ;)
När jag var klar i hälla så åkte jag tillbaka till hamre och lunchade hästarna innan jag åkte hem. Är hungrig som ett as men snart blir det potatisgratäng och fläskfilé. Satan i gatan vad gott!!

Efter jag har ätit så blir det stallet igen och rida Rio och bada honom så han är fin till tävlingen i morgon. Om jag inte är klar allt för sent så åker jag ut till lillponnyn och badar honom också så han också blir fin till i morgon! Vet inte om jag orkar knoppa någon av dom, men skulle vilja knoppa båda. Får se hur mycket tid jag får till det!


Bebis och jag förra året på kompiscupen!

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: haha jaa, älskar bilden :D

2012-04-08 @ 17:14:10
URL: http://jeennyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback