Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Är inte så himla bra på att blogga på den senaste tiden. Men har legat sjuk hela helgen fram tills idag och har verkligen inte haft orken till att blogga. Och kan ju påpeka på en gång att hopptävlingen i helgen gick helt åt skogen. Mådde illa hela natten till lördagen och kunde knappt sova. Fortsatte att må pyton hela förmiddagen och jag fick inte i mig något att äta förutom en risifrutti. Så energin var på noll och min mage mådde inte så bra. Red som en kratta och vi hade ett pet i grunden i lcn och jag var så ofokuserad så jag glömde bort sista hindret och fick lägga en volt. Så det blev sammanlagt 10 fel. Sämsta LCn någonsin. Mådde ännu sämre till LBn men det var bara att göra det bästa av situationen när jag mådde som jag gjorde. Skulle bara ta mig runt och det gjorde jag, dock med 12 fel. Stannade på kombinationen och tror även vi fick ett pet där, sen rev vi 5an som var en oxer. Men jag hade iaf en bättre känsla i den klassen och vi fick några fina språng. Tur att jag har en superponny som ställer upp även fast ryttaren inte red så bra!



Efter i lördags har jag inte precis mått bättre. Har knappt kunnat äta något och det jag kunnat äta har varit flytande saker såsom yoghurt, kräm, nyponsoppa och blåbärssoppa. Mina försök till att äta riktig mat har slutat med att jag fått i mig några tuggor bara.
Har varit som tredje världskriget i min mage och jag har varit så sjukt hungrig men har inte kunnat äta.
Men nu mår jag bra. Har fortfarande ingen direkt aptit men jag tvingar i mig mat ändå och i morgon ska jag till skolan har jag bestämt!
Har iaf gjort lite nytta idag då jag har skrivit klart två svenska C arbeten och en Svenska B uppgift. Men som rubriken lyder, så är det mycket mycket kvar att göra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback