Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hello my friend, I see you're back again

Fytusan vilken seg dag och vilket tråkigt regnväder. Ställde klockan på halv tio i morse men sov till tio innan jag slog på tvn och fastnade på något program på mtv som jag tittade på i nästan två timmar tror jag. Gick upp runt halv ett och gjorde omelett. Sen dess har jag inte gjort något vettigt mer än att vattna blommorna. Sitter fortfarande här i pyjamas men lär väl ta tag i livet om det ska bli något gjort!

Bästa vän frågade om hon fick sova här i natt och det är väl klart hon får. Allt för länge sedan vi umgicks nu!
Måste städa på mitt rum innan hon kommer hit annars får hon nog en chock ;)
Måste åka till stallet också och fixa allt. Blir nog ingen ridning idag om det ska fortsätta vara såhär dåligt väder! Jag som skulle rida Tösen också! Var snart ett år sedan jag red henne sist och det är sjukt vad tiden går fort!

Nej nu ska jag städa om det ska bli något gjort idag!


Bildbevis på hur sablans fin min ponnyskrutt var igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback