Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

1,2,3 fanta och rosé

Har lite smått panik över den här dagen och allt jag måste göra. Svenska C, hästarbetet och kom nyss på att jag har matteprov i morgon. Ska även till stallet och rida Rio! Kanske dags att sätta igång?

Igår morse släppte jag ut hästar i blåsvädretoch sedan var det städning av stallet som gällde. När städningen var klar så åkte jag och Erika och shoppade i västerås. Usch vad jag gjorde av med pengar.
Köpte två par ridbyxor- ett par röda och ett par bruna, båda var helskodda. Nya tyglar åt Rio, ryktsten, knoppningsmedel, hästgodis och snoddar. Var in på skopunkten och köpte med mig två par skor hem också. Ett par vita tygskor och ett par klackar som jag hade på mig igår när vi var ut! Kan säga att jag hade gaaalet ont i fötterna sen. Har aldrig haft så ont förut, men snygga är dom!
Mår prima idag och nu är det väl dags att sägga igång med allt plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback