Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vill inte, vill inte.

Så känner jag till att åka till skolan idag... Det har sina anledningar, men tur att jag har mina fina vänner som gör mig på bra humör.
Har varit ovanligt flitig den här morgonen. Gick upp tidigare för att städa! Kors i taket, fast jag hade faktiskt inget val då jag var för arg igår och idag kommer det någon hit som ska värdera huset så det kan ju inte se ut hur som helst! Men det blev inte så noga städat för jag slängde i princip in alla saker i mina hyllor och drog igen så all skit inte syns. Smart av mig :)

Nu ska jag borsta tänderna och sätta upp håret och bege mig mot stan för att möta Emma! Ska bada på idrotten så känns inte så värt att sminka sig. Skönt att vara osminkad ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback