Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart helg igen

Igår lånade jag Pompe av Alice och red ut med Linnéa. Skrittade i ca en timme och sen red vi på åkern en sväng. Pompe var stel och hård i munnen men fick till honom riktigt bra på åkern!



Red Tamlin i morse på individuella valet och det var hoppning som stod på schemat! Det gick faktiskt bra tycker jag och han var inte lika springig som han kan vara!
Nu på kvällen fick jag hoppa min bebis. Vi var på gräset och han var lagom pigg. Hoppade en liten bana och sista rundan var riktigt bra. Känns som vi har tappat lite i hoppningen just nu. Men får hoppas det blir bättre med lite mer träningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback