Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sjuk tjej

Usch jag mår verkligen inte bra för tillfället. Har nyss tagit en ipren och drukit te i hopp om att det ska bli bättre. Jag fryser som bara den, har ont i halsen och huvudet och är snorig. Har verkligen inte tid att vara sjuk!!
Skulle verkligen behöva plugga men har ingen ork alls till det och jag har legat och sovit i pricip hela dagen. Ska väl snart gå och sova igen och hoppas att jag mår bättre i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback