Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plugg!

Känns superbra att jag börjar på min religionuppsats nu och den ska vara inlämnad i morgon. Tur att jag vet att jag inte är ensam om det iaf! Så går det när man är lat och skjuter upp allt till sista stund. Men tror det inte ska vara några problem att hinna klart.
Sitter och lyssnar på Melissa Horns nya album och jag älskar verkligen hennes texter. Det är som att hon verkligen vet hur man känner!

Om du vill ha mig
så säg till.
För själv vet jag inte vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Matilda Andersson

Fin blogg! allt bra? :)

kram :)

2011-09-14 @ 21:40:55
URL: http://mhriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback