Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jättetrött tjej

Jag är helt slut efter att ha simmat 70 längder på idrotten idag! Mina knän vill inte heller vara med riktigt efter simturen. Skönt men jobbigt var det. Var helt slut resten av skoldagen!

Har ekonomiprov i morgon och jag har pluggat lite, men nu är jag så trött så jag somnade på soffan. Lika bra att gå och lägga sig och gå upp tidigare i morgon och plugga det sista då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback