Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inte helt hundra

Gick upp vid halv sju i morse för att åka med hanna på tävling. Kom till stallet innan halv åtta. Borstade både simon och ursulla medan hanna mockade. Gick en promenad med Simon och sen åkte vi.
Har gått bra för alla hedemoraryttare idag tycker jag. Hanna hade ett pet i omhoppningen i 1 meter och kom precis utanför placering. I lagklassen så hade hon två ner, men dom var så duktiga! Jejje hade ett stopp i omhoppningen i 1 meter och var nolla med laget. Tilde var felfri i laget och Louise hade två pet. Så laget slutade på 8 fel och det var supersnygga rundor av alla! Duktiga tjejer :)

Har vaknat flera gånger i natt av att jag haft ont i halsen så har ätit halstabletter hela dagen. Är jättetrött och känner mig inge pigg så jag ska väl gå och lägga mig snart. Men först ska jag putsa mina stövlar för i morgon kommer det en som ska kika på dom och jag hoppas hon köper dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback