Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hur många lingon finns det i världen!

Har nyss tittat klart på Hur många lingon finns det i världen som jag har viljat sett sen den började visas på bio! Och jag kan ju säga att det var ju inte en besvikelse. Fytusan vilken bra film :D Vet inte hur många gånger jag och pappa låg dubbelvikta av skratt! Sen höll jag på att börja gråta när det blev sorgligt. Som vanligt när jag tittar på film!
Jag rekomenderar verkligen filmen. Tycker alla borde se den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback