Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helt galen, galen i dig.

Lång och jobbig dag i skolan idag. Men nu är det bara två dagar kvar sen helg. Tiden går sjukt snabbt så det står inte på förrän det är nytt år heller. Herregud!

Tog mig en ridtur på Ursulla efter skolan. Hade planerat att rida dressyr i paddocken men det blev ändrade planer då dom hoppade där. Så det fick bli dressyr på åkern istället, gick lika bra det också. Älskar när man får till henne och hon går så fint! Inte så lätt på den där hästen som går med huvudet så högt så man i princip kan bita henne i öronen när man sitter på :) Men idag blev hon superfin och jag travade utan stigbyglar nästan hela tiden. Kommer ha träningsvärk i morgon känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback