Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Glad tjej!

Nu har jag shoppat loss kan jag säga!


Ett par nya ridstövlar som sitter som en smäck :D Lika som jag har fast med knapp istället för kardborre! Kommer få fina blåmärken i knävecken ett tag framöver ;)


Nya ridskor så jag slipper bli så blöt om fötterna så fort man går någonstans!

Köpte även ett transportgrimskaft, fick ett skohorn och kilar till stövlarna.

På kupolen köpte jag byxorna jag kikat på, en snygg top, parfym, ansiktsmask och en värmespray!
Mycket nöjd med mina köp, men nu blir det att hålla i pengarna tills vi far till globen :D

Fick även övningsköra hem från Borlänge och det gick lika bra som när jag brukar köra :D

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag ska snart ha lite lördagsmys med min pojkvän! :) Är allt bra med dig? :)



Ha en bra Lördagskväll!

Kramar

2011-09-24 @ 20:43:43
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback