Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fina hästar!

Red Peper i morse på individuella valet och satan vad fin han var! Tränade på halter och ryggning och det gick hur bra som helst. Kul att rida men jobbigt som bara den. Var halvt död när jag hoppade av. Tur att ridpasset gick bra när dagen inte började så bra med att vi fick soppatork på väg till stallet så vi fick gå sista biten till stallet!
Inte nog med det så glömde jag mina nycklar kvar i låset i stallskåpet och där satt skåpnyckeln på, så kom inte in i mitt skåp när jag kom till skolan. Tur att vi lyckades få upp mitt lås med Elise nyckel!

Ridpasset nu på kvällen gick superbra verkligen. Tamlin har aldrig gått sådär fint med mig någon gång. Red skolor och skänkelvikning. Kunde till och med göra lite skänkelvikning i galopp. Roligt att rida när han är så fin!
Glömde även nyckeln i skåpet som i morse nu på kvällen. Jag och nycklar går inte ihop idag :)



Monster hästen Tamlin!

Kommentarer
Postat av: Tilde

Snygg färg han har! :)

2011-09-15 @ 22:23:27
URL: http://empirebroline.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback