Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bad day

Åt helvete med den här dagen säger jag bara. Allt har varit fel och jag borde inte ens ha gått upp i morse. Började dagen med att försova mig så jag fick stressa för att hinna! Inte nog med det så regnade det också och jag älskar att åka moped i regnet...
Har varit sur hela dagen, inte orkat gjort någonting på lektionerna och glömt saker hemma. Har även sett alla personer jag inte vill se i skolan. Great day!

Red Floran efter skolan och tur att det gick bra iaf! Dock så skrittade vi bara. Men ska rida henne på söndag igen och ha med henne på lektion nästa torsdag. Hoppas det går bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback