Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Aubiose

Efter skolan så åkte jag och Olivia med Sarah upp till borlänge för att göra av med lite pengar. Skulle ha vita ridbyxor och vitt dressyrschabrak då dom sakerna numera är brunprickiga efter förra tävlingen!
Kändes som jag testade varenda vita ridbyxor dom hade utan att kunna ha några. Enda som passade var ett par vita mountain horse, men hade verkligen ingen lust att lägga ut 1200 för ett par vita ridbyxor! Så jag gick till barnavdelningen istället och fyndade ett par ridbyxor under 300 som får duga. Lär väl ändå köpa ett par nya om några tävlingar ;) Kändes skönt att jag sparade 1000 spänn!
Hittade på ett vitt Mias schabrak som var snyggt. Sen köpte jag hästgodis. Nöjd med mina köp!
Avslutade med att äta på max som pricken över iet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback