Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

You can hate, but never break me

Inte trevligt när man vaknar upp ur en härlig dröm på morgonen och inser att det inte är på riktigt... Det man önskar var sanning drömmer man för det mesta om och blir lika besviken varje gång man vaknar. Drömmar kan förstöra hela dagen!

Stannade hemma från skolan idag också då jag fortfarande har ont och inte kan gå. Får iaf ett par kryckor ikväll så jag hoppas att det underlättar! I morgon ska jag tillbaka och ta prover igen får se vad dom säger. Har inte lika ont nu som jag hade i går med ont har jag. Så får se om det blir skola i morgon eller inte. Ska iaf försöka gå till skolan på torsdag igen. Långtråkigt att vara hemma själv ju ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback