Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag

Jobbade mellan 10 och 14 idag och emellanåt var det mycket folk. Kändes nästan som julrush! Att jobba är nog det enda vettiga jag har gjort den här veckan!
Känns som jag kommer att ha mycket att ta igen nästa vecka. Men det är måndagens bekymmer! Nu är det lördag och jag tänker snart åka till stallet och titta på när Olivia tränar för Ulla. Sedan ska jag hem till mamma och äta lite mat och spendera kvällen där.

I morgon ska jag äntligen få rida igen, efter en vecka! Blir ett ridpass på finaste dressyrhästen Rio. Känns som det var en evighet sen jag red honom. Ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback