Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snäll syster!

Gjorde lite nytta idag och jobbade med pappa! Lite mer pengar in och jag klagar inte ;)
Åkte till mamma efter jobbet och käkade lite tårta då syster fyller år i morgon. Fick även träffa min nya kusin för första gången idag. Såå söt!
När jag kom hem igen satte jag igång att baka. Syster ska ha kalas här i morgon och eftersom hon är hos mamma tills i morgon så lär jag väl offra mig så vi har något att fika på. Men det gör inte mig så mycket eftersom jag älskar att baka! Har bara chokladbollar kvar att göra sen är jag klar med bakeriet!

Skönt att jag fick någonting att göra när alla andra är ute och festar för fulla muggar! Hade gärna varit med jag också men har stalltjänst i morgon plus att jag ska tävla två hästar. Ponnyn och en ridskolehästen Peper. Ska bli spännade att se hur det går. Kul ska det bli iaf!
Skönt att man får sova en timme extra då man ska ställa tillbaka klockan en timme i natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback