Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Opålitliga människor

Jag är så trött på människor så jag vill spy. Folk man trodde att man kunde lita på, visar sig vara så falska och precis tvärt emot vad man trodde att dom var. Jag är trött på att folk ska ljuga hela tiden och sen tror dom inte att man ska förstå att dom ljuger? Det är så uppenbart.
Visst jag är inte perfekt, det är jag inte. Men jag går iaf inte till någon och berättar massa privata saker som man inte vill att andra ska veta.
Man slutar då aldrig förvånas över människor och jag ska aldrig lita på någon igen.


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :D Jag håller på att göra mig iordning för dagen :) Är allt bra med dig? :)



Kramar

2011-10-14 @ 13:39:27
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Michelle

Såå fin blogg du har tjejen:)



Kram på dig<3

2011-10-14 @ 14:52:11
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback