Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Omgång 3 ponnyallsvenskan div 2

Har inte ens berättat om hur det för oss att tävla i lördags. Så jag kan väl berätta nu!
Kan ju börja säga att det var första inomhus tävlingen för i år och att Tim blev spänd som jag vet inte vad. Tyckte inte att framridningen kändes bra, men det blev värre när jag kom in på banan. Han var rädd för domaren och var spänd som en stålfjäder och fick inte alls bra. Inte blev det ju bättre av att en unge öppnade dörren bakom domaren och gick ut där mitt i ritten. Det tyckte jag var elakt. Det var då den sämsta ritten jag gjort på länge och fick något med 52 % så det var inget att hurra med.
Men våran plan gick i verket iaf! Ena vårat lag vann omgången och det gjorde att vi kom etta och tvåa totalt med våra lag. Så sjukt bra tjejer :D
Hedemorabygdens ridklubb är bäst!



















Det kallas LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Fina bilder ! :)

2011-10-10 @ 19:59:48
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

SV: Varåsogd, har du hittat på i dag ? :D

2011-10-10 @ 20:29:14
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback