Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

My heart was freaking out when I held ya

Har inte så mycket att säga om den här dagen. Var till vårdcentralen efter skolan och nu var mina värden normala igen så nu ska det inte vara nå problem med min fot!
Skulle ha behövt pluggat dag men det orkade jag inte så jag få göra det i morgon. Slutar dessutom 12 i morgon så det känns lite underbart sådär! Har iaf börjat skriva på mitt tal. Går sakta men säker!

Nu blir det att sova!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tävlingen du var med i är nu avslutad, var det du som vann?

http://jennyvuongs.blogg.se/2011/october/vinnarna.html



Vann du inte? Ingen fara! En ny tävling dyker snart upp så håll utkik och var med och tävla då! :)

2011-10-19 @ 19:51:27
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback