Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mätt tjej

Med världens största hamburgare och pommes frites i magen ska jag nu sätta igång och plugga gärnet! Har religionsprov i morgon om judendom och har spanska prov på fredag. I morgon har jag inte tid att plugga då jag ska på kalas efter skolan och sen till stallet och rida. När jag kommer hem från stallet sen är jag för trött för att orka plugga. Så det är väl bara att sätta igång med det samma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback