Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

KM i dressyr

Var alldeles för trött igår för att orka berätta om tävlingen. Jag var verkligen heeelt slut!
Är verkligen nöjd med gårdagen. Hade stalltjänst hela dagen så var i stallet vid halv åtta och kom hem vid sju från stallet och då var jag trött och hungrig då jag inte ätit på hela dagen! Satt fint med lappens då!
Började att rida Tim och travdelen kändes super och efter skritten vet han att det är galopp så han blev lite för övertaggad och blev stark i galoppen. Men fick 63,10 % och låg i ledningen till Amanda red och vann på 63,79 %.... Surt att det bara va så lite!

Sen var det dags för peper! Julia hade ridit honom innan så jag red inte fram så länge. Hade inte ork för det heller, haha. Tyckte han var lite stel och seg men när jag gått på honom med spöet några gånger så började det hända saker! Var redan slut när jag gick in på banan och det var underbart när vi äntligen kom till skrittdelen i programmet. Var helt slut när jag kom ut från banan. Mina ben skakade och jag kunde knappt stå ;p Men tyckte ritten kändes helt okej för att vara första gången jag tävlar honom. Fick 61,37 % och det räckte till en seger :D Så vi vann på ridskolehäst!


Kommentarer
Postat av: asta

tjenixen! har en tävling på bloggen d du kan vinna munkörhängen . va med du (:



http://pastiss.blogg.se/2011/october/tavling.html#comment



kram!

2011-10-31 @ 16:17:24
URL: http://pastiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback