Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kanelbullensdag!

Fick för mig att jag skulle baka bullar när jag kom hem från skolan, för man måste ju äta bullar idag! Så jag satte igång att göra deg och sugen på pannkaka var jag också. Medan degen jäste så gjorde jag pannkaka och dom var precis klar när degen var klar! Både pannkakorna och bullarna var supergoda :D
När pappa kom hem så hade han några gigantiska bullar med sig, men jag tror att mina bullar är mycket godare. Har inte smakat dom andra än, men får väl göra det snart. Just nu sitter jag och äter popcorn! Haha, vad jag känner mig tjock nu som inte gör annat än att äta!
Men har kommit in i en period då jag ständigt är hungrig och sugen på allt och måste äta hela tiden. Kanske kan hänga ihop med mitt humör som inte är på topp nu för tiden. Tröstäta så att säga.



Det enda som fattas är du


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-10-05 @ 16:09:49
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback