Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inget är på min sida

Funderar starkt på att amputera bort min fot för tillfället. Jag har grymt ont och så fort jag rör på tårna minsta lilla så vill jag skrika av smärta :( Är hur svullen som helst också. Äckelfot.
Inte ville mopeden starta när jag skulle åka från stallet heller... Men så fort pappa kom så startade den så snällt. Mopeden hatar mig. Sen började det såklart regna när jag åkte hem också...

Tur att det finns andra som det har gått bra för idag!
Var med Ronja på tävling där hon red LB:3 och LA:3. Hon fick 65 % i LB:3 och slutade på en 5e plats och i LA:3 red hon ihop 66 % och slutade på en 2a plats efter Lina! Sjukt bra och det är så kul att Rio går bra igen!

Nu ska jag plugga lite, fortsätta ha ont foten och drömma om en kebabtallrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback