Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dressyrclinic

Trött som tusan just nu. Blir att duscha sen sova för nå mer orkar jag inte med idag.
Åkte till stallet vid halv två och kom hem därifrån vid nio ungefär. Red peper en sväng i skogen med Olivia och Louise och det tyckte han var skoj. Blev ett bocksprång i galoppen då han tyckte det var roligt! Gjorde inte mer än jag behövde till klockan var sju och det var dags att kika på dressyrclinic. Var mycket kul och intressant att titta på när Annika Norén red på Tiger. Allt ser ju så himla lätt ut!! Blir ju lite avundsjuk.

I morgon är det hoppklinic som står på schemat. Ska vara i stallet vid fem och innan dess har jag inte den blekaste om vad jag ska göra. Men det visar sig väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback