Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Aj min fot

Har känt av mig fot hela den här veckan men idag har jag ondare än någonsin, speciellt nu. Det är jobbigt att gå och jag kan inte vicka på foten åt något håll utan att det gör svinont. Dessutom är foten svullen och knölen som man har på insidan av foten syns inte alls. Men det är bara att bita ihop och rida i morgon trots smärtan. Inget kan stoppa mig från att rida!
Sista omgången med dressyrlaget i morgon och jag ska rida LA:1. Blir andra gången jag tävlar det programmet och jag hoppas att det går bättre än första gången men det tror jag. Ska iaf ge gärnet i morgon så får vi se hur långt det räcker!
Får sovmorgon i morgon då jag rider klockan tre. Lite jobbigt så ponnyn måste gå ut i hagen och skita ner sig... Men han får sig ett ordentligt bad innan vi åker iaf! Laddad till tusen inför i morgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback