Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

You are the one

Hade stalltjänst idag men det var inte så jobbigt. Det som var mest jobbigt var att ta sig ur sängen i morse! Hade gärna legat kvar.
Galet kallt att åka moped nu för tiden iaf. Tycker det är sjukt att det är mitten på november och jag åker fortfarande moped. Skönt att slippa vara oberoende av någon annan som skjutsar mig dit jag ska ett tag till!

Tur att jag har världens bästa pappa som köpt en ny säng åt mig. Så numera har jag 120 säng, skööönt! Dock har jag inte bytt säng än, får se när jag har tid med det. Måste ju städa innan....


You the one that I dream about all day
You the one that I think about always


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback