Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

You are a cinema, I could watch you forever

Som jag sa förut så får jag sitta hela söndagen och plugga arslet av mig. Har nästan skrivit klar min krönika som skulle vara inne i början av läsåret. wops, inte en dag förtidigt... Så kan det gå om man är lika lat som jag är. Har tusentals andra saker jag måse göra klart också. Lika bra jag fortsätter med det jag håller på med nu annars hinner jag aldrig klar!
Tur att skrillex får mig på lite bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback