Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Slutet på lovet :(

Då var det fredag och lovet är snart slut! Usch, jag vill verkligen inte till skolan igen. Skönt att jag bara går två veckor och sen är ledig en vecka igen!
Skulle verkligen behövt plugga dom här dagarna som är kvar. Eller jag skulle väl rättare sagt ha pluggat dom dagarna som har varit på lovet så jag slipper sitta med allt nu dom sista dagarna. Jag sitter väl på söndag och pluggar som en galning om jag känner mig själv rätt!

Har inte sovit så värst bra i natt. Har drömt hur mycket som helst och inte så roliga drömmar. Vaknade av att jag grät runt halv elva. Tyckte inte det var någon idé att somna om så jag gick upp. Gjorde rent alla saker till tävlingen i morgon och sen har jag bara degat i soffan. Nu ska jag dra mig mot stallet och rida en sväng med Olivia och fixa allt inför i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback