Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sista dagen av kombinationtävlingen

Ponnyn var verkligen på hugget idag kan man säga! Hur pigg som helst och innan vi fick startsignal så stod han och galopperade på stället, sötnos! Hoppade 90 cm och det var nemas problemas och tror att han tyckte det var lika kul som jag gjorde! Var felfria och stilpoängen blev 54, helt okej. Slutade iaf på en 3e plats :D
Bästa, bästa ponny!


Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram!

2011-11-21 @ 12:18:56
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Ey yo! :)



Hela december månad kommer jag att lägga upp ett nytt skönhetstips VARJE DAG! Har du något önskemål på vad du vill att jag ska tam med? Typ... "hur får man starkare hår? osv..."



psst..Kanske kommer tomten med en fin överraskning...

2011-11-21 @ 16:03:40
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback