Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdagsmys!

Var och röntgade min fot i morse innan skolan. Men det var tydligen inga fel... Så får en tid till falun hemskickad får se vad dom kan göra. Trött på att ha ont!

Hade utvecklingssamtal efter skolan och det gick kanon! Det jag skulle jobba på var mitt humör,haha undra varför. Lyckas jag med det så blir allt nog lite bättre ;)

När jag kom hem städade jag på mitt rum (plockade in alla kläder i garderoben). Var ju tvungen att göra det när jag skulle få finbesök av min bästa vän Linnéa!
Vi har haft pepparkaksbak med syster och skrattat lika mycket som alltid åt min blåsta syster! Hon är ju inte direkt smart...

Jens- "Kommer barnen från mamman eller pappan?"
Maria- "Beror på vilket kön barnet har"
Hahahah smart syster, eller?

Har färgat håret på Linnéa och nu ska vi krypa ner i sängen och ha det mysigt ;) hihi, underbart att hon är här!





Så kreativ jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback