Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ny hårfärg och frisyr!

Var hos frisören klockan nio i morse för att få en helt ny frisyr och färg på håret! Och det fick jag! Så numera är jag rödhårig och det känns hur bra som helst :D


Svårt att få en rättvis bild på färgen men det är aningens rödare i verkligenheten!

Åkte hem och åt när jag var klar sedan åkte jag till stallet för att hjälpa till på barnens teori. När det var klart så blev det en tur på bebis barbacka med Olivia och Akilles. Lite taggade hästar och jag höll på att ramla av några gånger! Men höll mig kvar som tur va.

Blev nästan bara åka hem och vända så skulle man till stallet igen. Den här gången var det mat med lagen som gällde! Blev tacos och det satt fint i magen och efterrätt på det! En trevlig stund med mycket skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback