Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

No school

Mådde inge bra när jag vaknade i morse. Hade ont i foten och mådde illa så var tvungen att gå och lägga mig på soffan. Tyckte inte det var någon idé att gå till skolan när jag mådde som jag gjorde. Hade dessutom bara två lektioner.
Pratade med mamma och bestämde att vi skulle åka till vårdcentralen och titta upp min fot igen. Fick ta stick i fingret som vanligt och det provet var inte bra så då blev det stick i armen istället och ta massa provrör. Får svar på proverna om några dagar får se vad dom visar. Fram tills dess så är det bara att knapra pronaxen och hoppas på det bästa!

Borde inte sitta här utan jag borde plugga kristendomen förfullt! Har muntligt förhör i morgon så det är väl dags att sätta fart nu med en gång!


Kommentarer
Postat av: topdressage - amanda

Nu kan du va med och tävla om ett valfitt shockemölhe schabrak + valfria benlindor1



http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment

2011-11-09 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback