Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Längtar efter någon som kan rädda mig

Mitt humör är som en berg och dalbana just nu känner jag. Har varit på bra humör ena stunden i skolan idag och sen på dåligt humör. Men det har mest varit glada miner idag och Elinor och jag har skrattat åt det mesta idag. Men nu känner jag att humöret är på botten och minsta lilla som man säger kan få mig på ännu sämre humör.
Sitter och försöker göra internationella ekonomin men fattar ingenting och jag kommer snart ge upp. Har iaf gjort mer än hälften av frågorna. Sjukt mycket i skolan och det blir ju inte mindre att göra när jag ska vara borta en hel vecka. Men ska bli så jävla skönt rent utsagt att komma bort från allt och träffa underbara människor och bara ha det kul! Allt tar kol på mig just nu.
Måste städa på mitt rum också om jag ska ha någonstans att sova i natt. Pappa har tydligen tagit bort min gamla säng lär väl ställa in den nya sängen när det går att komma fram på rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback