Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Just be true to who you are

Nice skoldag idag då jag hade bara en lektion för jag var inte med på idrotten pga min fot. Hade bara administration och kände att jag behövde gå dit för att jag ligger redan efter där och vill inte hamna ännu mer efter.
Slutade strax efter tolv och då vandrade jag ner till Sarah och kusin Tilde för att umgås lite med dom. Fick mat där och sen agerade jag frisör. Klippte Tildes lugg, klippte Sarah och färgade hennes hår! Kan ju inte säga annat än jag älskar det. Kanske kan bero på att jag alltid viljat bli frisör? ;)

I morgon är det också en slapp dag med bara två lektioner. En direkt på morgonen och en efter lunch. Däremellan ska jag försöka göra alla självstudier vi har fått så jag slipper göra dom sen! Får se om det håller eller inte ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback