Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I morgon drar vi!

Har verkligen varit en slapp dag i skolan idag! Hade ingen engelska och ingen spanska så det var skönt. Känns helt underbart att jag och Olivia åker till globen i morgon och är ledig i en vecka! Ska leva livet och bara ha kul och skita i skolan totalt under tiden jag är i stockholm!

Red lektion på Peper idag och det gick kalasbra! Hade på mig mina nya helskodda ridbyxor och jag satt som en smäck i sadeln. Kanonbra!
Dags att gå och lägga sig snart, ska bara vänta på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten. I morgon är jag ledig hela dagen men inte får jag sova för det. Hanna kommer och hämtar mig kvart i åtta så åker vi till stallet och tränar för Karin. Jag ska rida ponnyn Pompe och det ska bli skoj!


Pompe!

Kommentarer
Postat av: .

hare så bra i Stockholm och hoppas allt går bra i globen! =) ♥

2011-11-23 @ 17:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback