Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fotjävel

Mådde helt okej i morse och första lektionen gick bra i stallet tills jag började på illa igen. Bestämde mig för att gå hem till mamma och lägga mig. Hade ingen lust att åka moped när jag mådde som jag gjorde.
La mig på soffan och sov i flera timmar och sen mådde jag mycket bättre. Bestämde mig för att gå till skolan på sista lektionen och göra det muntliga provet om kristendom så jag slipper göra det sen. Verkligen skönt att ha det gjort nu!

Blev ett besök på akuten också efter skolan. Men fick åka därifrån lika snabbt som vi kom dit. Dom tyckte vi skulle vänta på svaren på proven jag tog igår och återkomma sen. Så jag lär väl fortsätta äta mina tabletter, må illa och ha ont i magen ett tag till. undertbart!

Nu ska jag göra ett ryck och plugga till idrottsprovet i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback