Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävlingen igår.

Har fått lite skäll för att jag inte är så speciellt aktiv här nu för tiden. Men jag ska försöka bättra mig!
Var sur,arg,ledsen och besviken när jag kom hem från en lång tävlingsdag igår så att blogga då hade inte blivit bra. Idag känns det bättre som tur är.
Var dubbelnolla i Lcn men omhoppningen kändes mest som vi flängde runt. Var inte så nöjd när jag kom ut från banan. Slutade två utanför placering och hade jag varit tre tiondelar snabbare hade jag blivit placerad. Lite surt, men såhär i efterhand när jag tittat på filmen och allt så ser jag inget större fel mer än att jag kunde ha galopperat på lite mer och ridit lite snabbare.

I lagklassen gick det totalt åt helvete. Det blev helt fel på första hindret då jag trodde han skulle ta ett till galoppsprång, vilket han inte gjorde. Så jag flög nästan av men lyckades hålla mig kvar. Stannade på tvåan och kom över det andra gången och stannade på trean. Då var det kört och vi var uteslutna. Blir så sur på mig själv. Bara för att det blev knas på första hindret så blir jag osäker och börjar fegrida och då stannar han, det vet jag. Så fan om det inte ska gå bra andra omgången. Tror någon får reta upp mig innan jag ska in på banan så jag rider med lite jävla anamma och kommer runt banan!


Ritten från LCn :)





Och såhär såg det ut över första hindret i laget...



VACKERT!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag?:)



Just nu har jag en tävling på bloggen! i slutet av veckan kommer en vinnare utses och jagkommer då ha en liten intervju med denne där jag även länkar till hennes/hans blogg!

Låter det som en grej du skulle vilja kunna vinna?

klicka då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-10 @ 14:16:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback