Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävling i Storbyn

Kan då säga att jag var en aning nervös inför LBn idag. Inte blev det ju bättre när man kommer fram på tävlingsplatsen och man får veta att det är veterinärbesiktning inför klassen också. Hade inga pengar med mig alls men tur att Olivias mamma var så snäll att hon lånade ut åt mig!
Framridningen och allt gick bra, även framhoppningen. Blev en ganska lång väntan innan det var min tur men han var laddad till tusen. Jag red bestämt och var på honom hela tiden och smackade när jag kände att han tvekade. Det gick super och vi kom runt felfritt :D Till råga på allt så var det stilbedömning och jag la mig i ledningen när jag ridit klart. Ledde fram till sista ryttaren som surt slog mig! Så jag kom 2:a och jag är verkligen mer än supernöjd! Mitt mål var att komma runt banan och det gjorde vi, att jag blev placerad var ju bara ett plus. Stilbedöming, regional och allt. Superponny!

När jag skulle in och rida lagklassen så hade vi två som vägrat ur sig och en nolla och jag red för att nolla. Dock tyckte inte min ponny samma sak... Så vi stoppade ut oss på första hindret och kom inte ens över tredje gången... Han hade bestämt sig helt enkelt, men men så är det. Jag är supernöjd ändå!

Dock så har någon i det här huset slarvat bort mitt kort till datorn där jag stoppar i minneskortet för att föra över bilder till datorn, så tyvärr kan ni inte få varken film eller kort från dagen. Men jag hoppas det kommer inom snar framtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback