Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plugg och plugg

Gud vad det är kul att plugga. Eller inte... Det enda härliga med att plugga är känslan efteråt. Då har men det klart och slipper tänka på det något mer. Har gjort klart hemuppgifterna på spanskan som vi har den här veckan eftersom vi inte har någon spanska. En sak mindre men mycket återstår! Antar att jag lär sätta mig och ta tag i något mer nu när jag vilat ett tag. Glädjer mig med att jag får grillat när jag är klar, mums! :D


Kommentarer
Postat av: bella

hahah exakt! :D

2011-05-16 @ 20:06:57
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

Kul att du är med och tävlar om ett par slippies boots!:)

2011-05-17 @ 08:22:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback