Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mycket solig och varm dag

Nu känns det som att sommaren är på väg hit. Var verkligen hur varmt som helst idag och man kunde inte vara i solen länge utan att man blev svettig och inte visste var man skulle ta vägen. Men man ska väl inte klaga nu när värmen äntligen har hittat hit!
Skönt att man fick sluta klockan ett idag och kunde gå hem och lägga sig i solen och steka ett tag. När solen försvann bakom alla moln passade jag på att åka till stallet. Kusin Tilde skulle såklart rida på Tösen så det fick hon göra. La ut en bom som hon fick rida över och hon blev superglad och tyckte det var hur kul som helst. Sötunge!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du är med i tävlingen om veckans bloggintervju:)

2011-05-11 @ 08:32:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Härligt:) det är bra!

2011-05-11 @ 08:47:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback