Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Long time ago

Nu var det länge sedan jag skrev här. Har inte haft tid eller ork!
Min helg har iaf varit super och den har spenderats med min fina vän Olivia i Långshyttan på brukets dag. Det hade kunnat börja lite bättre, men slutet var bra! Nästa år gör vi det ännu bättre!

Känns som det är tid för mig att stänga av datorn och börja göra mig i ordning för skolan. Annars kommer jag försent, fast det gör jag ju hela tiden ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

SV: tack själv hjärtat <3

2011-05-31 @ 13:48:33
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback