Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Gäsp, gäsp, gäsp

Galet trött är precis dom rätta orden för att beskriva hur jag känner mig just nu. Har setat och pluggat matte ett tag nu inför nationella i morgon. Tror det kommer gå ganska bra!
Orkar inte plugga nå mer just nu och jag behöver sova så jag tänker gå och lägga mig nu. I morgon efter skolan ska jag få massage av faster, sjukt skönt ska det bli! Sedan lite plugg, usmöte och ytterligare lite mer plugg. Tur att det snart är helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du haft en bra dag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri damklocka från runns.se damklocke-sortiment! om du vill läsa mer/delta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

2011-05-18 @ 18:04:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback