Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Död tjej....

eller det är iaf så jag känner mig just nu. Kom hem från stallet för en och en halv timme sedan och då hade jag varit i stallet från halv åtta i morse... Stalltjänst hela dagen och lagomt kul när man får göra typ allt själv. Kan då säga att jag har varit galet arg hela dagen. Vissa människor är ju totalt pantade så man blir ju bara trött. Tur att man klarar av att göra allt själv. Men det känns i kroppen såhär efteråt. Är helt slut i huvudet och i kroppen just nu känner jag. Blir en tidig kväll!

Kvällen igår spenderades med Malin och Jessica hemma hos Malin. Käkade grillat och kikade på film. The last exorcism. Bra men läskig emellanåt. Alla tre satt och skrek och gömde sig under täcket i soffan. Men det var en kul och välbehövd kväll :)


Kommentarer
Postat av: bella

jo den har varit bra, har jobbat hela tiden så nu tar jag det lugnt fast jag egentligen borde plugga. Hur har du själv haft det? :) <3

2011-05-15 @ 20:26:17
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback